- الهه ازهری
- بدون نظر
نقش اپلیکیشن ها در بهبود مدیریت فروشگاه های آنلاین ( بخش اول )
با توجه به بررسی های انجام شده در بلاگ مزایای تبدیل فروشگاه های آنلاین به اپلیکیشن حال به موضوع نقش اپلیکیشن ها در بهبود مدیریت فروشگاه های آنلاین می پردازیم
مزایای تبدیل فروشگاه های آنلاین به اپلیکیشن
با توجه به بررسی های انجام شده در بلاگ مزایای تبدیل فروشگاه های آنلاین به اپلیکیشن حال به موضوع نقش اپلیکیشن ها در بهبود مدیریت فروشگاه های آنلاین می پردازیم مزایای تبدیل فروشگاه های آنلاین به اپلیکیشن بلاگ 12 تیر
یکی از مهمترین ویژگیهای اپلیکیشنهای فروشگاهی توانایی جمع آوری دادههای جامع و دقیق از رفتار مشتریان شامل تاریخچه خرید، الگوهای زمانی، محصولات محبوب، میزان و نوع تعاملات مشتریان با اپلیکیشن میشود. اپلیکیشنها میتوانند اطلاعات دقیقی در مورد خریدهای گذشته مشتریان به دست آورند از جمله میزان هزینهای که شخص برای خریدهای قبلی صرف کرده، زمان دقیق خرید و نوع محصول. همچنین تحلیل زمانهایی که مشتریان بیشترین فعالیت را دارند به فروشگاه کمک میکند که زمان مناسب برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه را پیدا کنند.
از طریق دادههای موجود محبوبترین محصولات به راحتی شناسایی میشوند و فروشگاه میتواند بر اساس آن برای موجودی محصولات خود تصمیمات بهتری بگیرد. پس از جمع آوری دادهها، مرحله بعدی تحلیل و تفسیرآنهاست. با این کار میتوان نیازهای آتی مشتریان را پیش بینی کرد و استراتژیهای بازاریابی و مقدار موجودی را بر اساس آن تنظیم کرد. از نتایج مهم تحلیل دادهها ارائه پیشنهادات مناسب و شخصیسازی شده بر اساس تاریخچه خرید وعلاقهمندیهای مشتریان است که به رضایت مشتریان میانجامد. با استفاده از داده ها و تحلیل آنها فروشگاهها میتوانند تبلیغات خود را به صورت هدفمند و موثرتر ارائه کنند.
در مجموع استفاده از این اپلیکیشن ها نه تنها به افزایش فروش و رضایت مشتریان کمک میکند، بلکه به بهبود کلی مدیریت و بهرهوری فروشگاهها نیز میانجامد.